piątek, 17 sierpnia 2012

Zawsze gdy jest dobrze coś się musi zjebać .

Czasami, mimo, że coś nas niszczy, nie potrafimy od tego odejść. Czasami, po prostu boimy się zmian. Czasami samych siebie. A czasami kochamy zbyt mocno, by uwierzyć, że miłość potrafi zabić. 

Miałam Go tylko polubić, a zakochałam się do granic własnych możliwości. Nawet nie wiedziałam, że tak potrafię. ♥

Dlaczego wszystko zaczyna się pieprzyć gdy dochodzimy do wniosku, że jesteśmy szczęśliwi ..? -,-

Zawsze mnie to dziwiło: dwoje ludzi, którzy wiedzieli o sobie niemalże wszystko, nagle przestają się znać.. 

Brakuje mi tych wieczorów, tych rozmów do drugiej, tego jak płakałam ze śmiechu, potrzebuję Twojego głosu, żeby nie było już tej ciszy. Ciebie mi brakuje. ♥

- 
Bo tak już jest że, marzenia nigdy się nie spełniają, sny zostają wytwórnią naszej wyobraźni, miłość istnieje tylko w filmach, a człowiek wmawia sobie że jest dobrze..! < 3 

 
-A gdy już nas nie będzie 
Czy w dalszym ciągu będziesz mnie kochał?
Czy Nasza miłość przetrwa?
-Spójrz na gwiazdy...jak świecą i płoną,
a niektóre z nich zgasły dawno temu.
Mimo to wciąż błyszczą na wieczornym niebie.
Bo widzisz....
Miłość jest jak światło gwiazd- NIE UMIERA NIGDY....
 

 
- Ty nie masz serca.
- Masz rację. Pamiętasz.? Zabrałeś mi je.

Miłość jest wtedy gdy trzymając bliską Ci osobę za rękę myślisz " mam wszystko "
Mądra dziew­czy­na całuje, ale się nie za­kochu­je, słucha, ale nie wie­rzy, od­chodzi, za­nim zos­ta­nie porzucona.

Czasami, mimo, że coś nas niszczy, nie potrafimy od tego odejść. Czasami, po prostu boimy się zmian. Czasami samych siebie. A czasami kochamy zbyt mocno, by uwierzyć, że miłość potrafi zabić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz