środa, 22 sierpnia 2012

Idiotka napisała pierwsza. idiota nie odpisał. koniec rozmowy.

- kolejna kreska , kolejna flaszka , kolejny szlug time , kolejny cios w ścianę , kolejne łzy , a Ty jak poradzisz sobie z kolejnym zjebanym dniem ?
- Podziwiam moją przyjaciółkę za to, że potrafi po raz 1128348466478 wysłuchiwać mojego ciągłego pierdolenia o nim, jak bardzo tęsknię, i dlaczego on mnie tak potraktował. Jestem jej wdzięczna za to, że nie powiedziała mi jeszcze, żebym przestała jej ciągle o tym pieprzyć, bo to nudne. Podziwiam ją za to, że mimo tego, iż jestem straszną męczybułą, ona zawsze znajdzie dla mnie czas, żeby mnie wysłuchać i pocieszyć. Strasznie ją kocham, i chyba nigdy nie będę w stanie odpłacić się jej za wszystko, co dla mnie zrobiła.
- Nie ważne co robisz , ważne z kim to robisz .
- wiesz co najbardziej boli ? to, że zawodzisz mnie za każdym razem, a ja i tak ci ufam.
- Chociaż często Cię olewam to , to wcale nie znaczy , że jesteś mi obojętny . Tak czasem jest po prostu łatwiej . Ignorować rzeczywistość i iść do przodu
- A teraz wstań, zrób najlepszy makijaż jaki potrafisz i nie waż się pokazać nikomu, że coś cię rozpierdala od środka.
- Mężczyźni wolą kobiety ładne niż mądre, ponieważ łatwiej im przychodzi patrzenie niż myślenie
- widzę jak na nią patrzysz.. wiem to, bo kiedyś patrzyłeś tak na mnie.
- i wystarczy, że przyjaciółki wspomną, że Cię widziały, a ja zaczynam od razu żałować, że nie było mnie z nimi.
- Dobrze wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać, ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach.
- dziewczyny zakochują się przez to co słyszą , a faceci zakochują się przez to co widzą , dlatego dziewczyny się malują , a faceci kłamią .
- Zapewnij mnie, że nie pokochasz innej. - Nie mogę. - Dlaczego? - Bo na pewno pojawi się inna.. Tylko ona będzie do Ciebie wołać "mamusiu!
- gdy mężczyzna gwiżdże na twój widok nie reaguj - jesteś damą , a nie psem .
- Byliśmy zbyt dumni . Nikt z nas nie powiedział "zostań" .
-  chciałabym zapomnieć o tym uśmiechu, spojrzeniu i głosie, po prostu o wszystkim co związane z nim.
- kiedyś było inaczej, zapamiętam dobre chwile, porażkami się nie przejmę, chociaż było ich tyle..














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz