piątek, 24 sierpnia 2012

wstajesz do pracy całując ją w policzek, nie chcesz jej budzić sam zadbasz o jej życie

Życie nasze składa się z krótkich momentów cudownych chwil czy przykrych incydentów.

Ty mówisz, że lubisz życie, Pieprzony marzyciel, ja nie marze marzeń, wprowadzam je w życie.

tak , kurwa. czuje 'coś' do ciebie. nie wiem jeszcze co to , ale wiem że nieświadomie rozpierdalasz mnie od środka. gdy tylko pojawisz się na gadu , mam te cholerne nietoperze w brzuchu. zawsze gdy twój status zmienia się na dostępny, mam nadzieje że napiszesz. a jak już piszesz, to coś mnie zatrzymuje, coś w środku nie pozwala mi zapomnieć o tym jakim jesteś 'skurwielem' , który najpierw rozkochuje w sobie dziewczynę, a potem rzuca ją jak jakąś znudzoną zabawkę z dzieciństwa. coś mnie hamuje, przed tym żebym znowu zatraciła się w miłości do ciebie. więc przepraszam kurwa, że nie toleruję takich frajerów jakim jesteś ty .

Dotknij go, a zrobię Ci ''przejażdżkę'' ryjem po asfalcie. 

z Tobą jak z dzieckiem. trzeba krzyknąć byś zrozumiał

przykre i złe wydarzenia zostają w pamięci najdłużej.

Jestem wredna i często zdarzają mi się egoistyczne zachowania. Po za tym ludzi traktuje z góry. Mam wysokie mniemanie o sobie. Ciesze się z tego co mam mając wrażenie, że na niektóre rzeczy nie zasługuje. Jestem chętna do pomocy, ale tylko w niewielkich sprawach, ponieważ jestem również strasznym leniem. Uwielbiam jeść słodycze, obijać się i fałszować bardzo głośno. Mogłabym wymieniać i wymieniać, a i tak nie będziesz więcej o mnie wiedzieć. To mój mały urok. Nie dam się do końca nikomu poznać. 

Miłość nieodwzajemniona - najszczersze z uczuć, bo choć wiesz że nie możesz na nic liczyć, nadal kochasz.

Bo żyjemy niestety w czasach donosów i przestępstw
Wszystko pięknie, gdy wyższe sfery pudrują nos
Bo dla nich też dobry balet równa się wóda i koks
Kładę na szalę dziś lojalność i zaprzedanie

Całował jej mokre od płaczu policzki, patrzył w zapuchnięte, czerwone oczy..Gładził po nieułożonych włosach.. I powtarzał, że kocha.. Że kocha najbardziej na świecie...

mam ochotę przytulić się do Ciebie jak małe dziecko i udawać, że po prostu się przykleiłam. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz