środa, 8 sierpnia 2012

i love

- Miłość jest wtedy,kiedy nawet gdy boli wybrałabyś tego samego człowieka.


- Sztuką jest mieć wyjebane nawet , gdy pęka ci serce 

- Złość w Polsce wyraża się długością "RRR" w słowie Kurwa

Kocham kiedy obsypujesz mnie pocałunkami nie do opisania jest uczucie między nami . Bo moja miłość do Ciebie nie zna granic . Nigdy Cię nie oddam na Świecie nikomu za nic .

 Musisz iść z rytmem ulicy, trzymać z tymi, na których możesz liczyć !
-  
Zadaj sobie pytanie czy na tyle jesteś silny aby zmienić w sobie to, co często rani innych ?

Dobrze, że są jeszcze tacy ludzie, którym można powiedzieć wszystko...

jeśli już kogoś masz, to kochaj Go tak, by móc powiedzieć swoim dzieciom ' i tak właśnie poznałam Waszego tatę 

 Jestem jaka jestem każdy kto mnie zna,
wie, że się nie zmienię,
wiem o tym i ja

Koncentruj się bardziej na własnym charakterze niż na własnej reputacji, ponieważ charakter stanowi o tym, kim naprawdę jesteś, a reputacja to jedynie to, kim jesteś w oczach innych ludzi.

mieć głęboko w dupie opinię chorej publiczności naszego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz