sobota, 11 sierpnia 2012

♥ ♥ Tylko miłośc i uczucia.♥


Dam rade. Zawsze daje a że chuj z tego wychodzi to już inna sprawa .
 


- Chcę mimo tych szalonych dni zamknąć ten rozdział, bo lepiej było nam by nigdy w życiu się nie poznać. 
On nie rozumiał matematyki, ja - jego osoby. Z czasem nauczyłam go, jak wyłącza się czynnik spod pierwiastka, dodaje potęgi, wylicza kąt wpisany. On? Nauczył mnie kochać.
 

Na zakurzonych półkach rysować uśmiechnięte buźki ♥.
 

Widzisz jak szybko się coś zmienia coś jest a później tego nie ma ? 

 To koniec, ale i tak płomień
Ale i tak płomień będzie palił się - przynajmniej po tej mojej stronie ♥

nie pragnij być lepszym od innych, najpierw bądź samym sobą.

Czasem mam niewyobrażalne pragnienie, by zacząć całe swoje życie od nowa.

Odcinam się od tego popierdolonego świata - wrócę dopiero wtedy, kiedy ludzie będą ludźmi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz