piątek, 17 sierpnia 2012

ludzi fałszywych jest na świecie stanowczo za dużo !

może i jestem suką, ale rasową, a nie skundloną jak Ty.

Byliśmy blisko szczęścia ale zazdrość i głupota zniszczyły wszystko.

Usunęłam Cię z mojego telefonu, a wiesz co to oznacza? Że staram się usunąć Cię z mego cholernego życia. Czy mi się to uda, czy też nie, wiem, że chyba już nigdy nie będę w stanie ponownie wystukać Twój numer w książkę kontaktów, gdybym to zrobiła pojawiała by się ta ciągła chęć napisania do Ciebie, a przecież tego nie mogę zrobić. Nie mogę napisać.

Naszą rozmowę wyobrażam sobie tak: Wszystko ci powiem co czuję, a ty przytulisz mnie mocno i powiesz, że też mnie kochasz i nie możesz beze mnie żyć. Ale coś mi się wydaje, że jednak tak nie będzie.

Stwarzać pozory szczęśliwej, a w głębi serca powoli się rozpadać

i co mam powiedzieć? Że co noc duszę się, z braku Ciebie? 

Bo czekać na tego jedynego, to jak czekać na deszcz w Afryce.

Jesteś tylko człowiekiem, wolno Ci zrobić swoją porcję błędów.

naucz mnie swojej obojętności. też chcę tak jak Ty, mieć głęboko w dupie cały świat.

Nie szukaj jej. Nie dzwoń do niej. Nie pisz. I żyj tak jakby nie istniała. Nie potrafisz ? To najwyższy czas kolego ruszyć dupsko. Wziąć sprawy w swoje ręce i zawalczyć o nią. A nie czekać na kolejny cud.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz