czwartek, 16 sierpnia 2012

Chce Tylko Czuć , Że Cie Mam Przy Sobie ♥ . ♥

- Najlepiej dogaduję się z moim sąsiadem. Opowiadamy różne śmieszne historie. Śmieje się wtedy bez końca. Najlepsze kakao robi teraz ten pan w barze mlecznym. Mój kuzyn kupił sobie taką samą bluzę jak ty. Tą którą tak lubiłam. Chłopak z klasy był u fryzjera ma podobną fryzurę do Ciebie. Brat mojej koleżanki śmieje się podobnie do Ciebie. Chłopak mojej przyjaciółki lubi te same komedie co ty. Pomyślmy razem są idealni. Nie mogę pojąć że straciłam człowieka który miał to wszystko. Nie mogę pojąć że straciłam szanse na następną miłość. Bo wszystkich porównuje z tobą. A drugiego takiego już nie znajdę.

każdy ma jakiejś miejsce,
w którym oddycha się mu najlepiej.
moje miejsce jest przy tobie..

Nie ważne z kim przyszedłeś, nie ważne z kim piłeś. Ważne, kto się Tobą zaopiekował jak nie miałeś już sił. ♥

Chcesz mojej śmierci to spadaj
Przecież nie musisz ze mną gadać
Możesz wyjść pójść gdzieś i się stoczyć
Żadna siła nie da rady znów nas złączyć
Lecz ja radzę idź do domu
Zapal jointa nie powiem nikomu
Mówię tak ale zrozum
Moja obojętność to tylko cisza przed burzą na morzu
Tak naprawdę to Cię kocham
Każdego wieczoru w poduszkę szlocham
Ciągle tęsknię za Tobą
Moje oczy na Twoje zdjęcia potrzeć nie mogą
Więc debilu mój kochany
Przepraszam za wszystkie moje zmiany
Znów będę taka jak byłam
Mam nadzieję że znajdzie się ta siła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz