poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Sour cherry

‎- One miały racje .. 
-Co masz na myśli ? 
-Powiedziały że będe żałować 
- żałowaać ? .. Czego ? 
- Każdej setnej sekundy spędzonej z tobą . 
- Dlaczego ? 
- Bo nie jesteś mnie wart ..
‎- proszę cię, nie traktuj mnie tak.. 
- jak? 
- jakbym była kimś obcym.. 

Życie jest PIĘKNE. Czujesz ten sarkazm? 

wakacje to czas , kiedy mogę wstać o 15:00 , założyć na nogi dwie inne skarpetki , koszulkę na lewą stronę , poplamione spodnie , zjeść obiad na śniadanie , siedzieć na podwórku do rana i nikt nie może mi zabronić cieszyć się tymi dwoma miesiącami


Ja biorę głęboki wdech, ale nic to nie daje.
Nie widzę już kolorów, teraz wszystko jest szare.
Hip-Hop jest darem i nigdy mnie nie zdradził.
Zostaję z nim we dwójkę, bo mam tyle odwagi.

ja nie chcę już tęsknić za tym czego nie mam,
muszę zaciskać pięści, bo to wszystko się zmienia
od narodzin do śmierci, tak jak kręci się ziemia
trzeba się poświęcić, żeby to doceniać.

zrób wszystkim ludziom na przekór i mimo wszystko bądź cholernie szczęśliwa.

czas przemija, wspomnienia i tak zostają. 

Czasem zrozumieć to wszystko jest tak trudno
I ciężko sobie wmówić, że życie jest próbą. 



=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz