piątek, 10 sierpnia 2012

‎Chcę tylko czuć że Cię mam przy sobie .

Kurde Wariacie Zawróciłeś mi w głowie ♥ 

Myślę, że mogłabym mieć 5 żyć. Chodziłabym do 5 różnych szkół, mieszkałabym 5 różnych miejscach, i 5 razy zakochałabym się w tej samej osobie. ♥

Gdyby wszyscy moi przyjaciele chcieliby skoczyć z mostu, ja nie skakałabym z nimi, zeszła bym na dół i próbowałabym ich wszystkich złapać.♥ 

tu nawet nie chodzi o miłość, tylko o szacunek, jakiego niestety coraz mniejsza ilość facetów okazuje kobietom. a teksty typu 'jesteś piękna' czy 'masz ładne oczy' coraz częściej oznaczają tylko to, że facet chce się przespać z dziewczyną, której to mówi. a XXI wiek wmawia nam że trzeba się bawić, zaliczać, a miłości nie ma.

bo on ma coś magicznego - ten jedyny i niepowtarzalny uśmiech , który tak bardzo kocham. ♥ 

gdy nie miałam , podzielił się . gdy cierpiałam , wysłuchał . gdy nie rozumiałam , wytłumaczył . gdy płakałam, otarł łzy . gdy zostałam , poczekał . gdy zawiodłam , wybaczył . gdy podziękowałam , zapytał: "za co?" .. ♥ 

Panie Boże. proszę Cię o mądrość, żebym mogła zrozumieć mężczyznę , o miłość-bym mogła mu przebaczyć , o cierpliwość - bym mogła znieść jego humory. Nie proszę Cię jednak o siłę , bo bym go zajebała. 

Nigdy nie mów, że traktujesz wszystkich jednakowo, że zależy Ci na każdym tak samo. Nawet nieświadomie wyróżniasz ludzi.

Dziewczyno.?! Dlaczego jesteś cała zakrwawiona.?!
-Chciałam wyciąć z siebie duszę. Po ponoć to dusza kocha, nie serce. A ja... A ja już nie chcę kochać... Rozumiesz.? Mniej będzie mnie bolała strata duszy niż miłość do frajera, który mnie rani na każdym kroku, z pieprzoną premedytacją..
‎- Dlaczego do niego nie zadzwonisz?
- nie wiem co miałabym powiedzieć.
- może 'cześć'?
- ale wyszłoby 'cześć, chcę cię mieć wyłącznie dla siebie' ♥

Kiedyś będę miała dom z dużymi oknami, psa i Ciebie. Nie obchodzi mnie, że się nie zgadzasz. ;p

‎' mam gdzieś ile kilometrów nas dzieli , z dnia na dzień kocham Cię coraz bardziej.. ♥ 

Ktoś ostatnio zadał mi pytanie - potrafisz opisać swoje szczęście? Odpowiedziałam,że oczywiście. Moje szczęście jest: uczynne, spokojne, radosne, wrażliwe, uparte, godne zaufania, pomocne. Mogę opisać nawet wygląd.180 cm czystego skurwysyństwa. ciemne włosy, brązowe oczy. Kości obojczykowe, żebra cudowne. Mogę opisać każdą kość w organizmie mojego szczęścia.Tylko szkoda, że ja mu już go nie daje. 

‎` Ludzie śmieją się ze mnie , bo jestem inna . A ja się śmieję z nich , bo są tacy sami . !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz