sobota, 29 września 2012

Dzisiaj się śmiejesz, a innym razem szlochasz, najważniejsze jest to, że wiesz kogo kochasz.

-  Nie mogę się odnaleźć nic nie jest tak jak przedtem, myślę o Tobie 24h choć nie chcę. Zrozum, wiedz, że wszystko tak popieprzone jest, że na pasach idąc wieszam się na zielonym świetle.

Brakuje miejsca na wymienianie tych wspaniałych wspomnień. Chyba jest zbyt późno ale właśnie czuję, że naprawdę Cię potrzebuję.

Szczęście tak szybko ubiegło koniec, ona nie ogarnia. Sprawa wygląda marnie, każdy miłości wciąż pragnie. Czasem znajdziesz się na dnie lecz się nigdy nie poddawaj. Bądź twarda nie przestawaj, nie pokazuj, że jesteś słaba. Życie to nie jest zabawa bywa, że jest ciężko strasznie. Potok łez nie naprawi pogorszy to sprawe znacznie.

Nie każdy koleś w rurkach to gej, blondynka nie musi być idiotką, a facet bujający się w dresach nie ma napisanego na czole, że każdemu chcę wpierdolić. Nie wszyscy narkomani pochodzą z patologicznych rodzin, nie każdy bezdomny jest alkoholikiem. Widzisz? To, że się uśmiecham wcale nie oznacza, że jestem szczęśliwa. ♥

..Jeździłam po dyskotekach wiek młodości dojrzewania,
zgubiłam własną drogę gdy zaczęłam brać i jarać,
szybkie uzależnienie sprzedawałam to co miałam.. . 

 Nigdy nie dziel się szczęściem. Nie mów skąd je masz i co sprawiło, że się uśmiechasz. Ludzie, to jebani egoiści i będą chcieli Ci to odebrać, pamiętaj. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz