sobota, 22 września 2012

i byłaby w stanie zabić wszystkie dziewczyny na świecie . tylko po to, by on już nigdy nie zakochał się w innej .

    


rycerz w dzisiejszych czasach konia może sobie co najwyżej zwalić.

I bądź tu mądry, synchronizuj dwa serca, bo to co Cię uskrzydla potrafi być jak morderca.

Wyłącz GG oraz telefon, usuń NK, Facebook`a i inne pierdoły. Zobaczysz komu tak naprawdę na tobie zależy gdy przyjdzie do Ciebie do domu i zapyta “Co się stało?”

I najgorsza jest świadomość, że piszesz do niej to samo, co kiedyś pisałeś do mnie.

nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham. jaki mam uśmiech na twarzy, kiedy do mnie napiszesz. jak cudownie czuję się, kiedy mnie przytulasz. nawet nie wiesz jak bardzo jestem szczęśliwa mając przy sobie kogoś takiego jak Ty.

Znów coś się wali, a jak wali się, to wszystko...

Miłość do życia, jest jak toksyczny związek. Zdradzacie się wzajemnie wierząc, że będzie dobrze i chociaż mówisz, że jest kurwą, to nie oddasz jej za nic, ranicie się wzajemnie, ale tak, żeby nie zabić.
- Nie lubię tego, że jesteś ode mnie o wiele wyższy.
- Zaufaj mi, jest w tym zaleta.
- Jaka?
- Kiedy Cię przytulam możesz słuchać mojego serca, które bije tylko dla Ciebie.

stało się zakochałaś się i nagle woli Ci się cały świat. Siadasz przed telewizorem włączasz swój ulubiony serial i nagle wszystko kojarzy Ci się z twoją sytuacją? Albo nie myślisz i nagle włączają się reklamy i wszędzie słyszysz jego imię? NIE! więc nie pierdol że wiesz jak to jest i nie pocieszaj bo to najgorsza rzecz jaką może się przydarzyć uwierz....

Przyrzekałaś, że mnie kochasz,
więc kochasz mnie, czy łudzę się?

Ludzie, którzy chcą pozostać w Twoim życiu, zawsze znajdą na to sposób.

nauczmy się doceniać przyjaciół, bo życie nie kręci się wyłącznie na miłości.
bo gdy ten 'jedyny' odejdzie to z kim potem będziesz wylewała
smutki do butelki Finlandii o 5 nad ranem ?

Może zadzwoniłbym do ciebie z budki mówiąc
Że zależy mi na tobie i jestem smutny
I mam w bagażniku kierowcę taksówki
Którą porwałem razem z nim
I stoję na dole z flaszką wódki
Wziąłbym łyka i o nic nie pytał
Pocałowałbym cię w usta, by poczuć smak życia
Wrócił się, przyłożył sobie lufę do skroni
Gdyby miało nie być jutra tak właśnie bym zrobił

I może dobrze, że los nie postawił na nas
W tym czego szukam nie ma nic prócz rozczarowani
a

Popełniłeś zbyt wiele błędów. 
Ona miała zbyt wiele argumentów.

są takie osoby, na których widok od razu japa mi się cieszy.

Weź słuchawki i wyluzuj, nie ty jedna straciłaś to na czym ci zależało.

Tu Ciebie nie ma , to tylko wyobraźnia.

Mózg to nie stanik - jego nie wypchasz.

jesteś już mi obojętny jeśli chodzi Ci o ścisłość .

widziałam zazdrość w Jego oczach , gdy siedziałam na ławce z kumplem rozmawiając ' o życiu ' . było już cholernie ciemno i głośno. zabawa zaczęła się rozkręcać, a ludzi coraz więcej przybywać. poczułam wibrację w kieszeni, odczytałam smsa . nadawca : On . treść : jeśli nie chcesz żeby ten gościu dostał to lepiej z Nim gdzieś idź, tak żebym was nie widział . uśmiechnęłam się do ekranu , po czym zapytałam kumpla : - uczciłeś dzień przytulania ? - nie . - no to na co czekasz ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz