środa, 26 września 2012

Przestań winić wszystkich za to, że sam błądzisz.

Chwalisz się że palisz inni tez palą i nie robią z tego Halo . . .

Choć nie zna mnie nikt, oceniają według siebie,
jak możecie mnie oceniać, jak nie znacie nawet siebie.

Nie utopić się w brudach, wciąż sobą pozostać kielecka postać, dla fałszywych chłosta

Zafascynowały ją dołeczki na jego buzi oraz sposób w jaki mrużył oczy - niebieskie oczy, w których migotały złote iskry. 

patrzę na to wszystko i tak jakoś jest mi kurwa przykro. 

Są takie dni, że mam ochotę nakleić sobie na plecy kartkę z napisem: "zostawić w spokoju".


lubisz misie?
-uwielbiam misie, a najbardziej to takie ludzkie

-jak to ludzkie?

-no takie które mają serce i potrafią też cię kochać.

-a czyli miś który kocha. a masz takiego.. ?

-domyśl się.
 

Kocha się nie za coś, ale pomimo wszystko ♥... 

Gdy rozchylasz usta, wypuszczasz dym z papierosa 
Czuję, że od jutra zostanę gościem bez grosza 
Płomień z zapalniczki odbija się w twoich oczach 

Trzeba coś stracić by coś docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić... 

Że niby brak mi Ciebie ? No, chyba się chłopczyku przeceniasz .! 

Wątpliwość, strach i brak zaufania wobec siebie.
Ciągła niepewność na dalsze jutro.

 Najpiękniejszych w życiu chwil nie zaplanujemy.

I spójrz mi prosto w oczy. I mnie przytul, i powiedz mi, że warto walczyć.

chcę po prostu, żebyś był mój. tak na każdą sekundę, minutę, godzinę, dzień, rok, wiek - tak na zawsze. aż do śmierci. ♥ 

I przychodzi taki moment, że zaczynasz potrzebować mężczyzny, nie chłopca. ..

I czuję Ciebie płynącego w moich żyłach. 

W wydychanym powietrzu 3 promile szczęścia.

Lubię patrzeć na Ciebie jak nieudolnie próbujesz zamaskować fakt, że przed sekundą tak intensywnie się we mnie wpatrywałeś.

każdy kolejny dzień to nowa szansa na dokonanie czegoś wielkiego. 

Ale wolę pracować nad tym z tobą, niż iść naprzód i zacząć z kimś innym.

Nie idź tak szybko, bo nie nadążam. Teraz nie idź tak wolno, bo Cię nie widzę. Po prostu idź obok mnie i bądź moim prawdziwym przyjacielem. ♥

I nieważne jak bardzo będziesz się zapierać i mówić, że już nie pamiętasz. Zawsze jakaś cząstka Ciebie będzie wspominać, marzyć i tęsknić.

Jeśli złamiesz mi serce. to nie będę płakać. Dla odmiany Ci przypierdolę. 

Chcesz mi powiedzieć, że odchodzisz ? zostawiasz mnie tu samą ?! - przestań ględzić, mam Cie dość. odchodzę, bo ma taki zwyczaj, tysiące dziewczyn takich jak Ty, czeka tylko na to bym na nie spojrzał. - Takich jak ja ? Nigdy nie znajdziesz drugiej, choć w najmniejszym stopniu podobnej do mnie. rozumiesz ? żadna brunetka, blondynka, czy ruda nie zastąpi Ci mojej osoby, teraz łapiesz ? żadna nie będzie tak dobra w łóżku, żadna nie poświęci Ci tyle czasu, żadna nie pogardzi Twoimi prezentami - ja nie przyjęłam żadnego, bo wiesz, Ty znaczysz dla mnie więcej niż te cholerne błyskotki, w dupie mam Twoją kase, dom i samochód, liczysz się tylko Ty i Twoje szczęście, a moim szczęściem, światem, życiem jesteś Ty ! arogancki, zakłamany dupku ! - patrzył na nią i nie wierzył, chłopak.. bezpośredni i chamski, w tej chwili nie wiedział co powiedzieć. podszedł do niej przytulił mówiąc. - Kocham Cie. wiedział, że to wystarczy, zawsze wystarczało, przecież pokochała skurwysyna. 

To nie jest tak, że mam Cię gdzieś. Ja po prostu udaję mocniejszą niż jestem. Udaję, że nie zwracam na Ciebie uwagi, próbuję Cię nie zauważać i staram się o Tobie nie myśleć. Nie wiążę z Tobą żadnych nadziei, Twój wzrok zlewam jak nigdy dotąd, ale w głębi serca nie mogę bez Ciebie żyć. . .

A wiesz jakie to uczucie, gdy wali ci się świat, a Ty musisz chodzić uśmiechniętą? tylko po to aby nie pokazać mu jak bardzo Cię zranił... jak bardzo rozjebało Ci to psychikę... jak bardzo upokorzył Cię przed samą sobą... Tego uczucia nie da rady opisać! Ono rozpierdala od środka, a Ty nie wiesz co ze sobą zrobić... aby przestało boleć.

 A dziś Cię kocham o całe wczo­raj mocniej. 

Tak bardzo chcę dotknąć Cię hej hej 
ja liczę każdą chwilę ja liczę każdy dzień ♥.

Z tobą za rękę przed siebie w nieznane będę szła .

spójrz mi w oczy wiesz przecież nikt mi tego nie dał nikt mi tego nie zabierze .

Za mało odwagi by czasem wprost coś powiedzieć
Ale ambicja brała górę by zostawić to dla siebie
A dziś za późno, nie umiem tak głośno krzyczeć .
-  
Na nieszczęście mogą skazać nas inni - na miłość skazujemy się sami. 
bo w życiu chodzi o to żeby nadać mu sens ♥ 
Jeśli będę musiał się odwrócić i to co czuję zniszczyć nie móc o tym mówić , jeśli będę musiał poczuć tak , musisz zrozumieć to będzie koniec nas koniec dziś tak to czuję bo .. Nie ma cię gdy moje życie spada w dól i nie ma cię gdy wszystko łamie się na pół i nie ma cię i nie wiem już gdzie jesteś ale dobrze , że nie wiesz co u mnie bo pękło by ci serce .

kiedy przyszła codzienność i wiesz co, zaczęli żyć na odpierdol. I poszło się jebać im całe ich piękno ; )

czystego tchnienia bez przebaczenia nie ma,
bolesna prawda niż cukierkowe kłamstwa,
za pięć dwunasta by była sprawa jasna
miłość jak czkawka każdego czasem targa.

jak gorzej być nie może, na pewno będzie lepiej,
znam dobrze stan ten, upadków uniesień 

Koniec końcem, zawsze po burzy wychodzi słońce . 

Obecność twoja jak tlen,
Bez niego nie obejdzie się.. 

 To moja wolność słowa którą pluje tu z serducha
To wolność mego ducha która nie zna granic
To żywy dowód tego że mam dużo luzu w bani  

pozwól ze opowiem Ci o znajomości,
która trwa chociaż nie jest pewna swojej przyszłości 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz