poniedziałek, 3 września 2012

Jak chciałaś kurwa zabłysnąć, to trzeba się było brokatem posypać.

Gdybym miała trzy życzenia nie prosiłabym o gwiazdy, księżyc czy bogactwo. Prosiłabym o 25 h na dobę, 8 dni w tygodniu i 13 miesięcy w roku, tylko po to by móc spędzić z Tobą więcej czasu.

To niesamowite, że pojawiają się w naszym życiu osoby, które potrafią przysłonić nam resztę świata. Osoby, które można porównać do powietrza, bez którego nie mamy szans na istnienie. A jeszcze bardziej fascynujący jest fakt, że właśnie ta osoba, którą darzysz tak wielkim uczuciem, jest gotowa wskoczyć za Tobą w ogień i oddać Tobie swoją przyszłość.

Uwielbiam, jak robisz z siebie idiotę tylko po to, bym się uśmiechnęła.

Z papierosem w ręku przeszłam odważnie obok niego. Wiedziałam że tak bardzo nienawidził kiedy paliłam...

ja zwyczajnie chcę, żeby ktoś umieścił mnie w swoich planach. na jutro. na niedzielę. na wakacje. na weekend. na życie. na zawsze
-Kocham Cię.
- what? sorry, I don't speak polish.
- I love you.
-sorry nie mówię po angielsku

A teraz wstań, zrób najlepszy makijaż jaki potrafisz i nie waż się pokazać nikomu, że coś rozpierdala cię od środka

Lubię gdy dajesz mi do zrozumienia, że jestem tylko Twoja ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz