niedziela, 9 września 2012

wciąż nowe rany i plany, jak nie chcieć więcej ? doceńmy więc to, co mamy, to najważniejsze..



rzucając we mnie kłamstwem - przegrałeś. bo ja rzuciłam w Ciebie prawdą , której nie udźwignąłeś. 

Jesteś bezkonkurencyjnym mistrzem w manipulowaniu moim samopoczuciem 

Bo niewykorzystane szanse bolą bardziej niż popełnione błędy. 

Każdy zdążył już zauważyć, że najpiękniejszy uśmiech mam gdy myślę o Tobie. ♥

mocno bije serce, lecz nie wymieniamy zdania, więc odwracam się na pięcie, odchodząc bez pożegnania.

Gdybyś tylko chciał...mógłbyś wszystko mieć

Niektórzy ludzie za często bywają w naszych sercach,
za rzadko w życiu.

 
‎-Kiedy przestaniesz mnie Kochać.?
-Pytasz kiedy umrę.? 

I mam nadzieję, że pewnego dnia obudzisz się z myślą: Tak cholernie za nią tęsknię.

usiadła na ziemi i zaczęła się zastanawiać, kim dla niego jest.

Najwięcej do powiedzenia na nasz temat mają Ci, którzy najmniej o nas wiedzą.

Jeśli ktoś cholernie cię kiedyś zrani, podnieś głowę do góry i powiedz ."Pożałujesz dupku, że ze mną zadarłeś" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz