niedziela, 21 października 2012

Wczoraj ukradli mi portfel , płakałam całą noc, przecież w nim było twoje zdjęcie.

 - zawsze odprowadzał ją pod blok. czekał aż w Jej pokoju zapali się światło, a Ona napisze smsa: ' już jestem'. odchodził wtedy, oglądając się jeszcze i spoglądając na ukochaną. a dziś ? dziś odprowadza ją, gdy zamyka oczy. leży wtedy w łóżku i wycierając łzy zastanawia się co takiego zrobił źle, że wszystko się rozpadło.

 Często 'na zawsze' znaczy 'póki mi się nie znudzisz' 

Siedziałam na lekcji j. polskiego. Byłam obecna ciałem, ale nie myślami. Myślami byłam z nim. W sali obok. W pewnym momencie Pani zapytała jak się nazywał twórca lektury, którą omawiamy. Wypowiedziałam jego imię. Pani zaczęła się śmiać i powiedziała: "Dziewczyno Twórca lektury, nie Twoich marzeń.

brakuje mi tych wieczorów, tych rozmów do drugiej, tego jak płakałam ze śmiechu, potrzebuję Twojego głosu, żeby nie było już tej ciszy. Ciebie mi brakuje.

ja Cię nie kocham, to moje serce odpierdala jakąś denną komedię 

ona jest miła - ja jestem szczera. widzisz różnicę ? 

Przestań się oszukiwać dziewczyno. Gdyby mu zależało to by znalazł sto sposobów, żeby się z Tobą skontaktować. Nie odzywa się? Szuka sto powodów, dla których zawsze 'nie może'. Przejrzyj na oczy, mała. 

nie, mną się nie przejmuj . nie to żebym coś czuła.

Przepraszam, nie chciałam się w Tobie zakochać. Tak wyszło... 

Dlaczego? - pytanie, na które najczęściej nie uzyskujemy odpowiedzi.

Brakuje mi wakacji. Tego zapachu lata, wolności,siedzenia na dworze do późna.flirtów, wakacyjnych zdjęć, wspaniałych wspomnień..

Zrozumiałam, że nigdy nie będę częścią Twojego świata.

Jest dobrze, ale tęsknie za tym co było kiedyś.

Dbaj bardziej o swój prawdziwy charakter niż o reputację, gdyż Twój charakter mówi prawdę o Tobie, podczas gdy reputacja to tylko cudza o Tobie opinia. 

ciągle mówicie o tej miłości XXI wieku, że niby taka sztuczna, że ogranicza się do dwukropka i gwiazdki, sms'a od czasu do czasu. Gówno prawda. Te emoty są tylko przerywnikami , są takim przedsmakiem spotkania w parku, dotyku prawdziwej dłoni, oddechu na karku, czułych pocałunków. Są grą wstępną Waszej miłości.

kocham już tylko nasze wspomnienia. nic więcej. 

nie pomyślałeś może, że ja już nie mam siły być obojętna? 

dlaczego pozwoliłeś,żebym się w tobie zakochała skoro wiedziałeś,że nie chcesz ze mną być . 

Bo jak długo można tęsknić za człowiekiem, o którym wiesz, że już nigdy do ciebie nie wróci?

proszę, nie udawaj, nie udawaj, że się nie znamy, że nie było nic...

Myślę, że zawsze będziesz dla mnie ważny. Nie chodzi o to, że nigdy już nikogo nie pokocham i nie będę potrafiła być szczęśliwa, ale nie wymaże z serca tego fragmentu życia z Tobą. Czasami będę siadać z kubkiem herbaty i przypominać sobie Ciebie, Twój uśmiech, Twoje słowa, to jak bardzo Cię kochałam i to jak bardzo mnie zraniłeś. Nie zapomnę też tych chwil, w których sprawiałeś, że byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie. Byłeś dla mnie zbyt ważny, żebym mogła wyrzucić Cię z głowy, ale nie wracaj. Sam mnie odepchnąłeś i upadłam zbyt daleko, aby teraz to wszystko naprawiać.

niektórych ludzi nie da się zatrzymać. przychodzą tylko, żeby odejść.

czasem idąc ulicą, myślisz sobie, że miło byłoby go spotkać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz