środa, 24 października 2012

A Ty przestań się przejmować jeśli znów coś nie wyszło!

`Tak,przebaczyłam mu to ,że się nie odzywał do mnie przez tyle czasu,ponieważ nie chciałam go stracić ,ale gdy ja popełniłam jeden mały błąd ,który chciałam naprawić ,on powiedział po prostu,że to nie ma sensu ,że kiedyś mu zależało ale teraz ma to gdzieś ,że następna szansa i tak nic nie da,.Tak te słowa zraniły mnie niesamowicie,codziennie myślę nad swoim życiem ,wiem ,ze bez Ciebie na pewno nie ma sensu .`

nie ważne czy ma brązowe, niebieski czy zielone oczy.. są jego więc są najpiękniejszee .

obiecaj mi , że nigdy nie zapomnimy kim dla siebie jesteśmy , ile razem przeżyłyśmy i ile jeszcze przejdziemy.

obiecaj mi , że nigdy nie zapomnimy kim dla siebie jesteśmy , ile razem przeżyłyśmy i ile jeszcze przejdziemy.

Jest ktoś.. kto nie zdenerwuje cię telefonem o 3 rano, ktoś kogo możesz słuchać godzinami, ktoś kto cię kocha, mimo że nie jest twoim partnerem ani twoją rodziną. To bez tej osoby nie wyobrażasz sobie życia, gdyby nie ona nie wiesz jakby wyglądał teraz twój świat. O kim właśnie pomyślałeś? Tak-to jest przyjaciel.

Przyjaciel to ten, który przypierdoli ci w twarz i przypomni kim jesteś, kiedy robisz coś głupiego.
Zdjęcie: Lepiej wpadnij, polej, zapijemy smutek. < ---- lajk ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz