środa, 3 października 2012

Dziś często niesiemy ogień tym sercom, które zasady gry traktują tu serio.

Potrzebuje odrobiny miłości, właśnie teraz, w tym momencie.I choć wiem, że czasem nie da się spełnić wielu chęci, to i tak wierze, że zaraz usłyszę przyjemne wibracje i po przeczytaniu sms-a uśmiechnę się szeroko.


Będę popełniała błędy, będę odnosiła sukcesy. Będę kochała tego, kogo mam kochać. Będę czuła, że żyje.

traciłam, bo za mocno kochalam. głupotą jest płakać, jak ktoś ma to gdzieś.

wiesz, co jest najgorsze? to, że nie potrafię walczyć o to, co kocham. nigdy nie umiałam. Nigdy. W sercu znalazłam karteczkę: "Może kiedyś tu wrócę - Miłość".

Czasem mam ochote powiedzieć ci wiele ale boje sie twojej rekacji.

Jeśli nauczyłeś się dużo i mimo tego pragniesz umieć więcej, to znak, że to pasja.

Nic tak nie boli jak utrata nadziei, którą miałaś już tak cholernie blisko.

Sam widok załamuje, sam widok osłupia, a ty co podejdziesz, powiesz jej, że nadzieja jest głupia?

wszystko ma swoje priorytety, wszystko ma swoje wady zalety

Te chore, sprzeczne ze sobą nawzajem emocje, przeszywające od środka niczym rozczarowanie o poranku, i bezsilność na dobranoc.

Przy jednym mogłam być bezwzględnie sobą i wiedziałam, że mnie taką akceptuje, ale to drugiego kochałam ponad życie.

I w sumie możesz powiedzieć, że źle robię, ale wolę przejechać się na sobie, niż na tobie.

ostanie słowa 'wybacz, czekam po tamtej stronie'.

Brak mi skrzydeł by się wznieść ponad asfalt, upadły anioł co zostawił serce w zastaw.

Najpierw wieczorami modlę się o miłość, a później gdy już się pojawi, tchórzę i uciekam...

I nieważne czy ma niebieskie, zielone, czy brązowe oczy. Są Jego, więc są najpiękniejsze.

Choć często niepewnie, a czasem tak trudno, wciąż warto próbować, nigdy nie jest za późno.

Jeśli masz coś do mnie, napisz to proszę na kartce, włóż do koperty i wsadź sobie w dupe.

Nie, nie kocham cię. Ja kocham muzykę, wódkę i papierosy, a ty spierdalaj.

Daj mi rękę, dam Ci serce, bo nie mam nic poza tym.

Czuł, że ma skrzydła, może latać i nikt nie zdoła mu ich podciąć, i pierdolił ból, który jednak szczęście tłumił non stop.

Czuł, że ma skrzydła, może latać i nikt nie zdoła mu ich podciąć, i pierdolił ból, który jednak szczęście tłumił non stop.

To że nie możemy być razem, nie oznacza, że nie będę Cię kochać. 

Czasem wybaczenie komuś czegoś sprawia nam ulgę, a tym bardziej kiedy tę osobę kochamy ponad wszystko.

Kocham, bezgranicznie, niewybaczalnie i do szpiku kości. Kocham każdy uśmiech, nawet ten udawany.

Boli mnie w chuj mocno to, że jestem taka słaba, naiwna i bezsilna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz