niedziela, 22 lipca 2012

życie ...'


- Czasem jest tak że w naszym życiu pojawia się ktoś , bez kogo nie potrafimy dalej tak samo funkcjonować . I mimo chęci i czasu nie zapominamy tej osoby tylko staramy się na siłę znaleźć jej podobieństwo w innych . Tracimy apetyt , nie śpimy a czasem nawet doprowadza nas to do depresji . Chcemy szczęścia tej osoby mimo że to my żyjemy w ciągłym stresie i nieszczęściu i tak to nazywa się nieodwzajemniona miłość .

 
‎- A gdyby przyszedł do Ciebie zwykły , nudny facet , który nie przyjechałby na białym rumaku , ale kochałby cie szalenie mocno . Co wtedy ? - Więc co bym wtedy zrobiła tak ? Zależy czy kochałabym go tak samo obsesyjnie i tylko jego ciągle widziała , ciągle o nim myślała czy w ogóle bym go nie kochała . Ale nie powiem ci jak by było bo sama nie wiem . - A gdybym powiedział ci , że cię Kocham i chciałbym abyś do końca życia była moja to . . jaką odpowiedź bym dostał ? . - Jaką odpowiedź byś dostał ? Wtedy powiedziałabym ci , że cie Kocham najmocniej na świecie , chcę być z tobą już na zawsze i nigdy , ale to przenigdy nie chciałabym cie stracić . 
- W płaczu najśmieszniejsze jest to, że jedyna osoba, która mogłaby Ci pomóc, to ta przez którą płaczesz.. 
- Obiecałeś kiedyś, że nie odejdziesz, Uwierzyłam. Właściwie to nadal wierzę, że nie odszedłeś. Ty po prostu zabłądziłeś w drodze do sklepu, prawda ? 


Ja gram w gumę na boisku. Ty skaczesz na gumę, co weekend w innym łóżku - i to nas różni mała.

Ale masz małe cycki, ale nie martw się. Poczekam aż urosną. - A Ty masz małego. Ale nie martw się, nie masz co się łudzić, nic nie urośnie. 
walcz o to , co kochasz. w końcu sensem życia jest miłość. 
Tak, potrzebuję papierosa, rozmowy i kogoś prawdziwego.. 

Chciałabym w rzeczy­wis­tości wyglądać tak jak wyglądam w Twoich oczach.. 
Boję się powiedzieć całemu światu i Tobie,
czego tak naprawdę chcę,
czego tak naprawdę brakuje mi do pełni szczęścia.


Pozostało mi wpatrywać sie w dym papierosa i zastanawiąc sie nad tym co już spierdoliłam, a czego jeszcze nie zdążylam spierdolić.. 
Może za często przeklinam, bywam wredna, mam cięte riposty, ale tak naprawdę wrażliwość to najbardziej dostrzegalna przez bliskich mi ludzi, cecha mojego charakteru. Chociaż wydaje się, że jestem tak okropnie silna, nie potrafię radzić sobie z najprostszymi dla innych problemami. Dostrzegam zbyt wiele rzeczy, których nie powinnam. Nienawidzę rasizmu i egoizmu. Cenię mężczyzn, którzy potrafią kochać. 
Bo czasami warto zatrzymac sie i pomyslec co dalej....;( 
Za często chcemy tego, czego nie możemy mieć.. Pragnienia łamią nam serce, męczą nas samych.. Pożądanie może rujnuje nam życie... Ale jeśli chodzi o pragnienia, najbardziej cierpią ci, którzy nie wiedzą, czego chcą.. 
Pielęgnuj swoje marzenia. Trzymaj się swoich ideałów. Maszeruj śmiało według muzyki, którą tylko ty słyszysz. Wielkie biografie powstają z ruchu do przodu, a nie oglądania się do tyłu. 
pierwsza zależność jaka powinna zniknąć z tego świata, a mianowicie to, że zbyt często jesteśmy nikim dla tych, którzy są dla nas wszystkim. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz