piątek, 20 lipca 2012

destination can not fool

- A kiedy ona cię kochać przes­ta­nie, zo­baczysz noc w środ­ku dnia, czar­ne niebo za­miast gwiazd, zo­baczysz wszys­tko to sa­mo, co ja. 

-
Ludzie mówią, że bardzo się zmieniłam. Prawda jest taka, że dorosłam.Przestałam pozwalać ludziom mną dyrygować. Nauczyłam się, że nie zawsze można być szczęśliwym. Zaakceptowałam rzeczywistość...

-
- Cześć, jestem Piotruś. - Cześć, a ja Natalka. - Będziesz moją dziewczyną? - Jasne! ... Wzięli się za rączkę i pobiegli razem na huśtawkę. Bo w przedszkolu wszystko było łatwiejsze.
 
-Nie patrz na mnie tak.! 
-No ale jak? 
-tak jakby miedzy nami mogło coś być.
- Czemu nie ma tabletki na odpędzenie miłości? 
- Dlaczego od razu odpędzać? Wystarczająco trudno ją znaleźć.
- Jestem wredna, arogancka, niemiła? Być może. Ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych. Trzeba się dostosować. 

- Pobawimy się w magika?
- W magika? To znaczy jak?
- Ty będziesz udawał, że mnie kochasz, a ja będę udawała, że Ci wierzę. Taka piękna iluzja ...
- Teraz zrobię wszystko, abyś żałował, zero granic kotku

- ..ukradnij dla mnie jeden świt..
.więcej nie potrzeba mi.
..wystarczy żebyś był..
.poprostu 'był'.

- Jestem zagadką, którą Ty bałeś się rozwiązać...

- Nie jestem głupią laleczką, którą rzucisz w kąt i powiesz: "To był błąd!"

"-Skąd wiesz że mnie kochasz?
-A skąd wiesz że Cię dotykam?
-Czuję to.
-No właśnie."

- Czemu taka jesteś?
- Jaka?
- Taka cholernie wrażliwa albo cholernie obojętna?
- Bo jestem cholernie inna niż te dziewczyny, które znasz. !


- Hej Kotku; * 
-Hej :( 
-Dlaczego jesteś smutny ? 
-Bo Kocham dziewczynę która mnie nie kocha. 
-Przecież ja Cię Kocham! 
-Ale to nie o Ciebie Chodzi. 
-Co ?;( A o kogo ? 
-O twoją przyjaciółkę; ( 
-Aha czyli mam rozumieć że to koniec ? Że mnie nie kochasz ? 
-Tak Przykro mi 
- Nie to mi jest przykro; ( Niech ona da ci to szczęście którego ja ci nie dałam

-Widzę smutek w twoich oczach. Co mam zrobić że byś był szczęśliwy? 
- Cofnij czas do momentu od kiedy jesteśmy razem. 
- Dlaczego? 
-Bo zrobiłem błąd i Cię poprosiłem o chodzenie. 
- I co w tym takiego. 
-To że cię już nie kocham tylko twoją przyjaciółkę

-  Ile wersów musisz znać by raz spojrzeć na siebie? Ile grzechów kusi nas by świat spełnił marzenie?


- "Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli..."

It just took me one look to find love in her...

- miss you here now you're gone...



- Ja sama, On z nią ,przy mnie łza ,a przy niej on 

Somebody cant breathe, without you it's lonely


Sit on the bed alone, staring at the phone. He wasn't what I wanted 

Sitting here at home thinkin bout you all alone Wonder where I all went wrong




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz