środa, 25 lipca 2012

shrew .

Teraz zrobię wszystko, 
abyś żałował, 
zero granic kotku .

Wiara Gwarancją Wygranej !

 kochasz mnie - tak - a będziesz mnie kochać za tydzień .? - tak - a za rok . - tak - a za pięć lat .? - tak - A za dwadzieścia .lat . - będę kochać inną .. - kogo .? - naszą córeczkę .

Bądź ziołem , będę jarać cię 24 godziny na dobe . 
Straciłeś kobietę za którą nie jeden facet ogląda się, gdy przechodzi obok, żałuj. 
Jestem sobą , i nie przepraszam za to że komuś się nie podobam.

Szczeniacka miłość, to nie dojrzała miłość
Zaufanie, zrozumienie są prawdziwą siłą
Jakby nie było wciąż będę się starał
Przeszłość minęła, dziś już nie nawalam

i znów był przy niej. po raz kolejny udowodnił, że zawsze może na niego liczyć. tak się bała, że kiedyś go straci..

Jestem najlepszym dowodem że, można być szczęśliwą bez chłopaka trzeba po prostu mieć zajebiste przyjaciółki .

gdybyś kochał szczerze. nigdy nie wypuściłbyś mnie z rąk.

Nie pozwól, aby martwiło Cię coś dłużej niż trzy sekundy . 

Nazywać się przyjacielem, a być nim, to ogromna różnica... ♥
 
 
- Zrozum, nie przeproszę Cię za to, że wyrwałam z Ciebie prawdę .
 

- Nie zapomnę, zbyt wiele dla mnie znaczył. 
- nie pytam się kim jesteś, przecież się znamy, już wcześniej zaglądałeś w moje oczy, oboje to pamiętamy.

Dla Ciebie jestem w stanie zmienić w sobie wszystko od podstaw, stać się innym człowiekiem. Tylko, co z tego, jeśli Ty i tak tego nie doceniasz?
 

Nie dawaj nadziei, jeśli masz zranić. Nie obiecuj gdy wiesz, że i tak nie
dotrzymasz słowa.

Nie dawaj nadziei, jeśli masz zranić. Nie obiecuj gdy wiesz, że i tak nie dotrzymasz słowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz