wtorek, 31 lipca 2012

Szary i dziwny świat ;(

To nie świat nas ogranicza. To my stawiamy przed sobą mur nie do pokonania.

Kiedy kogoś kochasz, myślenie o nim jest jak oddychanie- robisz to bez kontroli i robisz to cały czas…

najgorsze jest gdy odtrącasz na prawdę fajnego faceta, któremu na Tobie zależy tylko dlatego, że w głowie siedzi Ci frajer, który Cię zranił.
-  
zatopić się , zapomnieć o problemach , żyć na innym levelu.

To nie świat nas ogranicza. To my stawiamy przed sobą mur nie do pokonania.

Ściśnij mi rękę i powiedz, że jesteś, bo chyba mi źle i znów nie wiem dlaczego.

Pewnego dnia. Tak, pewnego dnia znajdę szczęście, które da mi siłę na następny krok.

Może myślisz , że to dla mnie łatwe , ale tracę oddech , gdy widujemy się przypadkiem 

Nienawidzisz mnie, tego co było między nami Ale widząc mnie, wspomnienia wybuchają jak dynamit.
-  
Może myślisz , że to dla mnie łatwe , ale tracę oddech , gdy widujemy się przypadkiem .

pamiętaj, że każdy napotkany człowiek czegoś się boi, coś kocha i coś stracił.

Wstaję. Ubieram się. Jem śniadanie. Wychodzę do szkoły. Udaję, że jest w porządku. Śmieję się. Wracam do domu. Jem obiad. Odrabiam lekcje. Wychodzę do znajomych. Znów udaję, że wszystko jest dobrze. Ale nagle przychodzi wieczór.. i wtedy każda cząstka mnie tak po prostu pęka..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz